Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de antwoorden van alle veelgestelde vragen. Staat het antwoord er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag!
Over de doelgroep
Ja, absoluut! Het spel is ontworpen om op een laagdrempelige manier het onderwerp bespreekbaar te maken en is daarom heel goed inzetbaar in het onderwijs of in de jeugdzorg.
Nee, het spel wordt juist in kleine groepen gespeeld, zodat iedereen actief kan deelnemen en antwoorden kunnen worden besproken. Uiteraard kan naderhand het spel klassikaal besproken worden en kunnen kinderen de ervaringen delen.
We begrijpen dat ieder kind uniek is, maar Everybody hanteert Europese WHO standardaarden. Dit houdt in dat informatie gekoppeld is aan de leeftijd van het kind. Hierdoor raden wij aan nog 2 jaar te wachten en dan het spel pas te spelen.
Ja! Dit zorgt juist voor andere input en kom je echt meer te weten over elkaar.
Over het spel
Nee, het spel is ontworpen met een opbouwende moeilijkheidsgraad voor een prettige spelervaring. Begin met fase 1, dan fase 2 en vervolgens fase 3.
Nee, het spiegeltje is essentieel om bij elke vraag het antwoord en uitleg te kunnen lezen. Zorg er dus voor dat je het spiegeltje niet kwijtraakt!
Een spelronde duurt ongeveer 60 minuten, afhankelijk van het aantal spelers en hoeveel er besproken wordt.
Nee, voor nu is het spel enkel in fysieke vorm beschikbaar zodat het persoonlijke contact centraal blijft staan. Maar wie weet in de toekomst!
Bestelling & verzending
Het kan soms even duren voordat je de bevestiging per mail ontvangt. Controleer voor de zekerheid ook even je spambox of ongewenste e-mailmap. Het komt regelmatig voor dat de bevestiging daar terechtkomt. Heb je de volgende dag nog geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op.
Ja, zolang je bestelling nog niet onderweg is, kan je deze annuleren of wijzigen door met ons contact op te nemen. Is de bestelling al meegegeven aan de bezorgdienst, dan heb je na ontvangst 14 dagen de tijd om de bestelling te annuleren en het pakket retour te sturen. Neem hiervoor ook contact op met ons om het proces te starten.
Het kan gebeuren dat je bestelling niet succesvol is afgerond, terwijl de betaling al wel verwerkt is door je bank. Maak je geen zorgen. Je ontvangt vanzelf een e-mail over de mislukte bestelling. Het betaalde bedrag wordt daarna automatisch teruggestort op je rekening. Het kan tot 24 uur duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je afschrift. Heb je na 24 uur geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.
Voor een bestelling onder de €35 betaal je €4,95 aan verzendkosten. Voor bestellingen van €35 of meer, is de verzending gratis.
Je krijgt je geld terug voor ongebruikte, onbeschadigde artikelen die binnen de retourtermijn in de originele, onbeschadigde verpakking worden geretourneerd. Producten waarvan de beschermfolie/verzegeling is verwijderd, komen niet in aanmerking voor terugbetaling omdat ze niet meer als nieuw verkocht kunnen worden. Uitzondering: bij ontvangst defect of verkeerd geleverd, neem direct contact op met de klantenservice. Dit beleid doet geen afbreuk aan je wettelijke rechten.